Kosthold og trening

Kost og trening går hånd i hånd hele veien – den ene siden gir ikke maksimalt uten den andre siden. Går du rett til McDonalds etter trening, blir dagens resultat borte på flekken. Det lønner seg også å tenke på hva man spiser før treningen.

Kost og treningFørst og fremst er det viktig å finne ut hva man vil få ut av treningen. Forskjellig resultat krever ulike fremgangsmåter, og kostholdet må tilpasses resultatet. Vil du gå ned i vekt må du røre på deg mer enn du spiser, mens det omvendte kan gjøre det mulig å oppnå den motsatte effekten. Diverse kosttilskudd kan hjelpe deg med å nå dine mål.

Vitaminer er selvsagt kjempeviktige, men det er aminosyrer og proteindrikker som passer best for deg som vil ha mer ut av treningen. Det er bare å finne en diettpille eller kosttilskudd og passe på å følge planen – resultatene vil forbause deg. En av de mest populære diettpillene på markedet er fra Swiss Clinic. Diettpillene Swiss Diet har blitt så godt mottatt nettopp fordi de inneholder så mange av de ingrediensene som hjelper kroppen før, under og etter trening. Ulike piller gir ulikt resultat. Om du øker metabolismen vil fettforbrenningen skje raskere, og hjelpe deg med å komme i bedre form på kortere tid.

Ved å redusere kaloriinntaket og øke frigjøringen av proteinhormoner i kroppen blir det lettere å nå det ønskede vekttapet. Samtidig må man ikke glemme å være aktiv – diettpiller er selvfølgelig bare en del av programmet. Prøv å variere kostholdet, finne frem til nye smaker som du liker. Grønnsaker og frukt har vært menneskets beste venner fra tidenes begynnelse. En diett av så mange lokale produkter som mulig er nøkkelen til fremgang. Nøtter, bær, bønner – de finnes alle i mange ulike varianter. Eksperimenter med maten, gå forbi de tiltrekkende hyllene på supermarkedet. Det nye kostholdet vil tvinge kroppen til å fornye seg og glemme maten fra gatekjøkkenet. Gå ned i vekt ved å bruke naturen og bittelitt moderne teknologi!